Touch some grass ?
Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen
-
-
-
-
Was babbelt der lan ich hab 15 oder so
-
eRxx schrieb:
What's this guy babbling about? I have 15 or so.
Tf ?Miroslaw schrieb:
Erxx had 50h
-
50 ist schon eine stolze Leistung
-
how are you guyss stll playing 40h mta in 26? imposibble even 2 h
-
enjoy the freedom
-
what you been playing homie
-kaizen schrieb:
how are you guyss stll playing 40h mta in 26? imposibble even 2 h

-
Neu
Jetzt weiß man wie du in 2,5 Jahren 3K Stunden sammeln konntest.Eno schrieb:
Was babbelt der lan ich hab 15 oder so
50 Stunden und das war noch nicht mal das Ende der fahnenstange. -
Neu
crazy right ? Life lessRIOB schrieb:
Now we know how you managed to accumulate 3K hours in 2.5 years.50 hours and that wasn't even the end of it.Eno schrieb:
What's this guy babbling about? I have 15 or so.
-
Neu
especially if there are so less people playing in the server.asaemon schrieb:
crazy right ? Life lessRIOB schrieb:
Now we know how you managed to accumulate 3K hours in 2.5 years.50 hours and that wasn't even the end of it.Eno schrieb:
What's this guy babbling about? I have 15 or so.

America schrieb:
wenn Gott naycer sagt das man da eh nicht dran machen kann wird’s halt so beschissen bleiben.
-
Neu
Espcially when that active player his job only the bsw and try to ban the rest of the players.NaYceR schrieb:
especially if there are so less people playing in the server.asaemon schrieb:
crazy right ? Life lessRIOB schrieb:
Now we know how you managed to accumulate 3K hours in 2.5 years.50 hours and that wasn't even the end of it.Eno schrieb:
What's this guy babbling about? I have 15 or so.
-
Teilen
- Facebook 0
- Twitter 0
- Google Plus 0
- Reddit 0
-
Benutzer online 9
9 Besucher
